КОРПОРАТИВНІ МЕДІА ЯК ІНСТРУМЕНТ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В БІЗНЕСІ

Назва статтіКОРПОРАТИВНІ МЕДІА ЯК ІНСТРУМЕНТ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В БІЗНЕСІ
ПосиланняБаранецька А. Д. КОРПОРАТИВНІ МЕДІА ЯК ІНСТРУМЕНТ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В БІЗНЕСІ. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2022. № 1 (49). C. 32-36. URL: file:///C:/Users/user/Desktop/%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0%20%D1%96%20%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B8_2022_1(49).pdf.
Електронне посиланняfile:///C:/Users/user/Desktop/%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0%20%D1%96%20%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B8_2022_1(49).pdf
Автори
  • Баранецька Анна Дмитрівна; Baranetska Anna ;
Назва журналу (збірника)Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2022
Том
Номер (випуск)1 (49)
Номери сторінок32-36
Кількість друкованих аркушів0.70
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,