Авторські перетворення фразеологізмів в англомовному рекламному дискурсі

Назва статтіАвторські перетворення фразеологізмів в англомовному рекламному дискурсі
ПосиланняГолуб Ю. І., Пантюх В. О. Авторські перетворення фразеологізмів в англомовному рекламному дискурсі. Нова філологія. Збірник наукових праць. . 2017. № 72. C. 34-38.
Електронне посилання
Автори
  • Голуб Юлія Іванівна; Holub Yuliia ;
  • Пантюх Вікторія Олегівна; ;
Назва журналу (збірника)Нова філологія. Збірник наукових праць.
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2017
Том
Номер (випуск)72
Номери сторінок34-38
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,