The Influence of the Third Parties Organizationson Activities on the Efficiency of the Tourism Services Market Entities

Назва статтіThe Influence of the Third Parties Organizationson Activities on the Efficiency of the Tourism Services Market Entities
Посилання Paska M. ., Konokh A. ., Kiptenko V. ., Bodnar S. . The Influence of the Third Parties Organizationson Activities on the Efficiency of the Tourism Services Market Entities. The Importance of New Technologies and Entrepreneurship in Business Development: In The Context of Economic Diversity in Developing Countries. 2021. № March. C. 731-741. URL: https://www.researchgate.net/publication/350015743_The_Influence_of_the_Third_Parties_Organizations_Activities_on_the_Efficiency_of_the_Tourism_Services_Market_Entities.
Електронне посиланняhttps://www.researchgate.net/publication/350015743_The_Influence_of_the_Third_Parties_Organizations_Activities_on_the_Efficiency_of_the_Tourism_Services_Market_Entities
Автори
  • Konokh Anatolii ; ;
  • Paska Mariia ; ;
  • Kiptenko Viktoriia ; ;
  • Bodnar Serhii ; ;
Назва журналу (збірника)The Importance of New Technologies and Entrepreneurship in Business Development: In The Context of Economic Diversity in Developing Countries
Статус журнала (збірника)Закордонний
Рік видання2021
Том
Номер (випуск)March
Номери сторінок731-741
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,