Сторителінг як стратегія розбудови PR-комунікацій

Назва статтіСторителінг як стратегія розбудови PR-комунікацій
ПосиланняБаранецька А. Сторителінг як стратегія розбудови PR-комунікацій. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2020. № 3. C. 53-58. URL: URL: http://www.zhu.edu.ua/journal_cpu/index.php/der_sc/article/download/766/731..
Електронне посиланняURL: http://www.zhu.edu.ua/journal_cpu/index.php/der_sc/article/download/766/731.
Автори
  • ; Баранецька Анна ;
Назва журналу (збірника)Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2020
Том
Номер (випуск)3
Номери сторінок53-58
Кількість друкованих аркушів0.60
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,