Модель корпоративної культури в розрізі стратегічних ініціатив підприємств машинобудування

Назва статті Модель корпоративної культури в розрізі стратегічних ініціатив підприємств машинобудування
ПосиланняАндросова О. Ф. Модель корпоративної культури в розрізі стратегічних ініціатив підприємств машинобудування. Економіка і регіон. Науковий вісник Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка. 2019. № 2(73). C. 54-60.
Електронне посилання
Автори
  • Андросова Олена Федорівна; Androsova Olena ;
Назва журналу (збірника)Економіка і регіон. Науковий вісник Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2019
Том
Номер (випуск)2(73)
Номери сторінок54-60
Кількість друкованих аркушів0.58
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,