Стратегія банку як основа для впровадження нових видів продуктів та послуг

Назва статтіСтратегія банку як основа для впровадження нових видів продуктів та послуг
ПосиланняАндросова О. Ф., Лужанська Є. О. Стратегія банку як основа для впровадження нових видів продуктів та послуг. Економічний простір. Збірник наукових праць. 2019. № 148. C. 82-92.
Електронне посилання
Автори
  • Андросова Олена Федорівна; Androsova Olena ;
  • Лужанська Євгенія Олександрівна; ;
Назва журналу (збірника)Економічний простір. Збірник наукових праць
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2019
Том
Номер (випуск)148
Номери сторінок82-92
Кількість друкованих аркушів0.46
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,