PR-стратегія просування громадських організацій на прикладі проєкту «ДІЄМО».

Назва частиниPR-стратегія просування громадських організацій на прикладі проєкту «ДІЄМО».
ПосиланняБерезенко В. В., Бурило Н. А. PR-стратегія просування громадських організацій на прикладі проєкту «ДІЄМО». В кн.: Прикладні дослідження формування сучасного соціально-комунікаційного простору України в умовах становлення інформаційного суспільства / За загал. наук. ред. В.В. Березенко. / За загальною редакцією Березенко В. В. Запоріжжя: ЗНУ. 2021 C. С.9-50.
Електронне посилання
Автори частини
Назва книги (монографії)Прикладні дослідження формування сучасного соціально-комунікаційного простору України в умовах становлення інформаційного суспільства / За загал. наук. ред. В.В. Березенко.
Автори книги (монографії)
ISBN978-966-599-595-1
Назва видавництваЗНУ
Місто видавництваЗапоріжжя
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2021
СторінкиС.9-50
Кількість друкованих аркушів2
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцієюБерезенко В. В.