Neurotechnologies in the advertising industry: Legal and ethical aspects.

Назва статтіNeurotechnologies in the advertising industry: Legal and ethical aspects.
ПосиланняБерезенко В. В., Санакоєва Н. Д., Любченко Ю. В., Скрябін В., Санакоєв Д. Neurotechnologies in the advertising industry: Legal and ethical aspects. Innovative Marketing. 2021. Т. т.17. № №2. C. С.189-201. URL: https://www.businessperspectives.org/images/pdf/applications/publishing/templates/article/assets/15239/IM_2021_02_Skriabin.pdf. .
Електронне посиланняhttps://www.businessperspectives.org/images/pdf/applications/publishing/templates/article/assets/15239/IM_2021_02_Skriabin.pdf.
Автори
  • Санакоєва Наталя Дмитрівна; Sanakoieva Natalia ;
  • Любченко Юлія Валеріївна; Liubchenko Yuliia ;
  • Березенко Віта Віталіївна; Berezenko Vita ;
  • ; Скрябін Володимир ;
  • ; Санакоєв Дмитро ;
Назва журналу (збірника)Innovative Marketing
Статус журнала (збірника)
Рік видання2021
Томт.17
Номер (випуск)№2
Номери сторінокС.189-201
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія А,