Роль і місце рекламно-інформаційного супроводу туристичної діяльності України в контексті брендингу територій.

Назва статтіРоль і місце рекламно-інформаційного супроводу туристичної діяльності України в контексті брендингу територій.
ПосиланняБерезенко В. В., Доценко К. О. Роль і місце рекламно-інформаційного супроводу туристичної діяльності України в контексті брендингу територій. Маркетинг и реклама.. 2021. № №12 (303). C. С.46-50.
Електронне посилання
Автори
  • Березенко Віта Віталіївна; Berezenko Vita ;
  • Доценко Катерина Олексіївна; Dotsenko Kateryna ;
Назва журналу (збірника)Маркетинг и реклама.
Статус журнала (збірника)Вітчизняний нефаховий
Рік видання2021
Том
Номер (випуск)№12 (303)
Номери сторінокС.46-50
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,