МЕТОДИ ОПТИМІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Назва статтіМЕТОДИ ОПТИМІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПосиланняМалтиз В. В., Науменко Є. . МЕТОДИ ОПТИМІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. збірника наукових праць молодих учених, аспірантів і студентів «НОВА ЕКОНОМІКА». 2018. № 8. C. -. URL: -.
Електронне посилання-
Автори
  • Малтиз Вікторія Віталіївна; Maltuz Viktorija ;
  • Науменко Євген ; ;
Назва журналу (збірника)збірника наукових праць молодих учених, аспірантів і студентів «НОВА ЕКОНОМІКА»
Статус журнала (збірника)
Рік видання2018
Том
Номер (випуск)8
Номери сторінок-
Кількість друкованих аркушів18
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні