Формування мотиваційного дискурсу особистості засобами соціальної реклами

Назва статтіФормування мотиваційного дискурсу особистості засобами соціальної реклами
ПосиланняСанакоєва Н. Д., Березенко В. В., Доценко К. О., Кудінов І. О., Іванець Т. О. Формування мотиваційного дискурсу особистості засобами соціальної реклами. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації . 2017. № №4 (32).. C. С. 216–223. URL: URL :http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_4_41 .
Електронне посиланняURL :http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_4_41
Автори
  • Санакоєва Наталя Дмитрівна; ;
  • Березенко Віта Віталіївна; Berezenko Vita ;
  • Іванець Тетяна Олександрівна; Ivanets Tatyana ;
  • Доценко Катерина Олексіївна; Dotsenko Kateryna ;
  • Кудінов Ігор Олексійович; Kudinov Igor ;
Назва журналу (збірника)Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2017
Том
Номер (випуск) №4 (32).
Номери сторінокС. 216–223
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,