Модель «4Р маркетинг-микс» Филиппа Котлера и расширение ее переменных до модели 5Р, 7Р.

Назва статтіМодель «4Р маркетинг-микс» Филиппа Котлера и расширение ее переменных до модели 5Р, 7Р.
ПосиланняФурсін О. О., Ажажа М. А. Модель «4Р маркетинг-микс» Филиппа Котлера и расширение ее переменных до модели 5Р, 7Р. Conference article collection «Management, business, technologies, innovation: trends and challenges». 2021. № 20 st –21 nd of May. C. 23-28. URL: https://marko.lt/wp-content/uploads/2021/06/Conference_MC_2021-05-20-21_22_MARIJAMPOLE_LT_0520-2.pdf. .
Електронне посиланняhttps://marko.lt/wp-content/uploads/2021/06/Conference_MC_2021-05-20-21_22_MARIJAMPOLE_LT_0520-2.pdf.
Автори
  • Ажажа Марина Андріївна; Azhazha Maryna ;
  • Фурсін Олександр Олександрович; Fursin Aleksandr ;
Назва журналу (збірника)Conference article collection «Management, business, technologies, innovation: trends and challenges»
Статус журнала (збірника)Закордонний
Рік видання2021
Том
Номер (випуск)20 st –21 nd of May
Номери сторінок23-28
Кількість друкованих аркушів4
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,