Філотехнічні підстави концептуалізації етичного маркетингу в галузі туризму й гостинності

Назва статтіФілотехнічні підстави концептуалізації етичного маркетингу в галузі туризму й гостинності
ПосиланняБортников Є., Олексенко Р. . Філотехнічні підстави концептуалізації етичного маркетингу в галузі туризму й гостинності. Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі. 2021. C. 260–261.
Електронне посилання
Автори
  • ; Бортников Євгеній ;
  • Олексенко Роман ; ;
Назва журналу (збірника)Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі
Статус журнала (збірника)Вітчизняний нефаховий
Рік видання2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок260–261
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,