Етичний маркетинг у контексті інноваційних підходів до маркетингу туристичного й готельно-ресторанного бізнесу

Назва статтіЕтичний маркетинг у контексті інноваційних підходів до маркетингу туристичного й готельно-ресторанного бізнесу
ПосиланняБортников Є. ., Маковецька Н. . Етичний маркетинг у контексті інноваційних підходів до маркетингу туристичного й готельно-ресторанного бізнесу. Стратегічні перспективи туристичної та готельно-ресторанної індустрії в Україні: теорія, практика та інновації розвитку. 2021. C. 189–192. URL: http://lib.udau.edu.ua/bitstream/123456789/9090/1/Боровик_та_інші.pdf .
Електронне посиланняhttp://lib.udau.edu.ua/bitstream/123456789/9090/1/Боровик_та_інші.pdf
Автори
  • Бортников Євгеній ; ;
  • Маковецька Наталія ; ;
Назва журналу (збірника)Стратегічні перспективи туристичної та готельно-ресторанної індустрії в Україні: теорія, практика та інновації розвитку
Статус журнала (збірника)Вітчизняний нефаховий
Рік видання2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок189–192
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,