Формирование новых брендов Запорожского региона на примере использования акватории Утлюкского лимана для активного водного туризма

Назва статтіФормирование новых брендов Запорожского региона на примере использования акватории Утлюкского лимана для активного водного туризма
ПосиланняХмельницкий А., Бортников Е. . Формирование новых брендов Запорожского региона на примере использования акватории Утлюкского лимана для активного водного туризма. Стратегічні перспективи туристичної та готельно-ресторанної індустрії в Україні: теорія, практика та інновації розвитку. 2021. C. 161–164. URL: http://lib.udau.edu.ua/bitstream/123456789/9090/1/Боровик_та_інші.pdf.
Електронне посиланняhttp://lib.udau.edu.ua/bitstream/123456789/9090/1/Боровик_та_інші.pdf
Автори
  • Бортников Евгений ; ;
  • ; Хмельницкий Александр ;
Назва журналу (збірника)Стратегічні перспективи туристичної та готельно-ресторанної індустрії в Україні: теорія, практика та інновації розвитку
Статус журнала (збірника)Вітчизняний нефаховий
Рік видання2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок161–164
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняРосійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,