Системний підхід до оцінки ефективності прийняття маркетингових рішень у сучасних умовах діяльності підприємства

Назва статтіСистемний підхід до оцінки ефективності прийняття маркетингових рішень у сучасних умовах діяльності підприємства
ПосиланняХорошун В. В., Качуровський Д. В. Системний підхід до оцінки ефективності прийняття маркетингових рішень у сучасних умовах діяльності підприємства. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2017. Т. Частина 2. № 12. C. С. 144-149.
Електронне посилання
Автори
  • Хорошун Вікторія Василівна; Khoroshun Viktoriya ;
  • Качуровський Д. В.; ;
Назва журналу (збірника)Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія Міжнародні економічні відносини та світове господарство
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2017
ТомЧастина 2
Номер (випуск)12
Номери сторінокС. 144-149
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,