Технологія Product placement у структурі рекламного дискурсу

Назва частиниТехнологія Product placement у структурі рекламного дискурсу
ПосиланняСанакоєва Н. Д. Технологія Product placement у структурі рекламного дискурсу. В кн.: Прикладні соціально-комунікаційні технології: теорія та практика : монографія [І. Г. Абрамова, В. В. Березенко, І. С. Бондаренко та ін.]; за заг. ред. В. М. Манакіна; відп. ред. В. В. Березенко, О. О. Семенець. / За загальною редакцією Манакін В. М., Березенко В. В. Запоріжжя: ЗНУ. 2016 C. 240-245.
Електронне посилання
Автори частини
  • Санакоєва Наталя Дмитрівна; ;
Назва книги (монографії)Прикладні соціально-комунікаційні технології: теорія та практика : монографія [І. Г. Абрамова, В. В. Березенко, І. С. Бондаренко та ін.]; за заг. ред. В. М. Манакіна; відп. ред. В. В. Березенко, О. О. Семенець.
Автори книги (монографії)
ISBN
Назва видавництваЗНУ
Місто видавництваЗапоріжжя
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2016
Сторінки240-245
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцієюМанакін В. М. Березенко В. В.