Транснаціональний медіа бренд «Forbes»: позиціонування та специфіка реклами у «Forbes Україна»

Назва статтіТранснаціональний медіа бренд «Forbes»: позиціонування та специфіка реклами у «Forbes Україна»
ПосиланняСанакоєва Н. Д., Кущ С. Транснаціональний медіа бренд «Forbes»: позиціонування та специфіка реклами у «Forbes Україна». Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації . 2016. № № 4.. C. С. 129-133. . URL: URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_4_23.
Електронне посиланняURL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_4_23
Автори
  • Санакоєва Наталя Дмитрівна; ;
  • Кущ Софія Геннадіївна; ;
Назва журналу (збірника)Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2016
Том
Номер (випуск) № 4.
Номери сторінокС. 129-133.
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,