Спонсорство як рекламно-комунікативна технологія в медіа бренду Starlightmedia

Назва статтіСпонсорство як рекламно-комунікативна технологія в медіа бренду Starlightmedia
ПосиланняСанакоєва Н. Д., Закарлюка М. Спонсорство як рекламно-комунікативна технологія в медіа бренду Starlightmedia. Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації . 2016. № 4. C. 124-128. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_4_22.
Електронне посиланняhttp://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_4_22
Автори
  • Санакоєва Наталя Дмитрівна; ;
  • Закарлюка Марина Петрівна; ;
Назва журналу (збірника)Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2016
Том
Номер (випуск)4
Номери сторінок124-128
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,