ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СФЕРИ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ

Назва статтіІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СФЕРИ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ
ПосиланняІванов М., Ігнатович Л. С. ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СФЕРИ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ. Financial Strategies of Innovative Economic Development. 2021. № 2 (50). C. 122-126.
Електронне посилання
Автори
  • ; Іванов Микола ;
  • Ігнатович Лілія Станіілавівна; ;
Назва журналу (збірника)Financial Strategies of Innovative Economic Development
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2021
Том
Номер (випуск)2 (50)
Номери сторінок122-126
Кількість друкованих аркушів1
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,