Marketing Decision Making In The Conditions Of Information Uncertainty And Business Risks On The Basis Of The Stratification Metamodeling Toolkit

Назва статтіMarketing Decision Making In The Conditions Of Information Uncertainty And Business Risks On The Basis Of The Stratification Metamodeling Toolkit
ПосиланняГлущевський В. В., Хорошун В. В., Feofanov L. ., Steshenko K. . Marketing Decision Making In The Conditions Of Information Uncertainty And Business Risks On The Basis Of The Stratification Metamodeling Toolkit. 6th International Conference on Strategies, Models and Technologies of Economic Systems Management (SMTESM 2019). 2019. № 95. C. 302-307. URL: https://www.atlantis-press.com/proceedings/smtesm-19/125917667.
Електронне посиланняhttps://www.atlantis-press.com/proceedings/smtesm-19/125917667
Автори
  • Глущевський В'ячеслав Валентинович; Glushchevsky Vyacheslav ;
  • Хорошун Вікторія Василівна; Khoroshun Viktoriya ;
  • Feofanov Lev ; ;
  • Steshenko Kateryna ; ;
Назва журналу (збірника)6th International Conference on Strategies, Models and Technologies of Economic Systems Management (SMTESM 2019)
Статус журнала (збірника)Закордонний
Рік видання2019
Том
Номер (випуск)95
Номери сторінок302-307
Кількість друкованих аркушів0.82
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,