Neurotechnologies in the advertising industry: Legal and ethical aspects

Назва статтіNeurotechnologies in the advertising industry: Legal and ethical aspects
Посилання Skriabin O. ., Sanakoiev D. ., Sanakoieva . ., Berezenko V. ., Liubchenko Y. . Neurotechnologies in the advertising industry: Legal and ethical aspects. Innovative Marketing. 2021. Т. 17. № 2. C. C. 189-201.. URL: https://www.businessperspectives.org/images/pdf/applications/publishing/templates/article/assets/15239/IM_2021_02_Skriabin.pdf.
Електронне посиланняhttps://www.businessperspectives.org/images/pdf/applications/publishing/templates/article/assets/15239/IM_2021_02_Skriabin.pdf
Автори
  • Санакоєва Наталя Дмитрівна; Sanakoieva Natalia ;
  • Liubchenko Yuliia ; ;
  • Berezenko Vita ; ;
  • Skriabin Oleksii ; ;
  • Sanakoiev Dmytro ; ;
  • Sanakoieva Natalia ; ;
Назва журналу (збірника)Innovative Marketing
Статус журнала (збірника)
Рік видання2021
Том17
Номер (випуск)2
Номери сторінокC. 189-201.
Кількість друкованих аркушів3
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія А,