Словесні ігри як ефективний метод корекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами казкотерапії

Назва статтіСловесні ігри як ефективний метод корекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами казкотерапії
ПосиланняСамсонова О. О., Слонська Д. І. Словесні ігри як ефективний метод корекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами казкотерапії. Педагогічні науки: теорія і практика. 2021. № 2. C. 232-237. URL: http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/2701/2571.
Електронне посиланняhttp://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/2701/2571
Автори
  • Самсонова Олена Олександрівна; Samsonova Olena ;
  • Слонська Дарья Ігоревна; ;
Назва журналу (збірника)Педагогічні науки: теорія і практика
Статус журнала (збірника)
Рік видання2021
Том
Номер (випуск)2
Номери сторінок232-237
Кількість друкованих аркушів1
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,