Информационные технологии в маркетинге

Назва статтіИнформационные технологии в маркетинге
ПосиланняИванов Н. Н. Информационные технологии в маркетинге. В кн.: Актуальні проблеми прогнозування поведінки складних соціально-економічних систем: монографія / За загальною редакцією Черняка О. І., Захарченка П. В. Бердянськ: Видавець Ткачук О.В.. 2016 C. 298-305.
Електронне посилання
Автори статті
  • Иванов Н Н; ;
Назва книги (монографії)Актуальні проблеми прогнозування поведінки складних соціально-економічних систем: монографія
Автори книги (монографії)
ISBN
Назва видавництваВидавець Ткачук О.В.
Місто видавництваБердянськ
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2016
Сторінки298-305
Кількість друкованих аркушів0.60
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняРосійська
За загальною редакцієюЧерняка О. І. Захарченка П. В.