Модель «4Р маркетинг-микс» Филиппа Котлера и расширение ее переменных до модели 5Р, 7Р

Назва публікаціїМодель «4Р маркетинг-микс» Филиппа Котлера и расширение ее переменных до модели 5Р, 7Р
ПосиланняАжажа М. А., Фурсін О. О. Модель «4Р маркетинг-микс» Филиппа Котлера и расширение ее переменных до модели 5Р, 7Р. Conference article collection «Management, business, technologies, innovation: trends and challenges». Marijampole university of applied sciences faculty of business and technology. 20 st –21 nd of May Marijampole: Marijampolės kolegija, 2021. C. 23-28. URL: https://marko.lt/wp-content/uploads/2021/06/Conference_MC_2021-05-20-21_22_MARIJAMPOLE_LT_0520-2.pdf.
Електронне посиланняhttps://marko.lt/wp-content/uploads/2021/06/Conference_MC_2021-05-20-21_22_MARIJAMPOLE_LT_0520-2.pdf
Автори
  • Ажажа Марина Андріївна; Azhazha Maryna ;
  • Фурсін Олександр Олександрович; Fursin Aleksandr ;
Повна назва збірника матеріалів конференції Conference article collection «Management, business, technologies, innovation: trends and challenges». Marijampole university of applied sciences faculty of business and technology. 20 st –21 nd of May
Рівень конференціїМіжнародна (закордонна)
Рік публікації2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок23-28
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняРосійська