ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЧИННИК ЕФЕКТИВОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Назва статтіІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЧИННИК ЕФЕКТИВОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
ПосиланняТерент'єва Н. В., Павельчук Є. ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЧИННИК ЕФЕКТИВОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА. ВІСНИК Хмельницького національного університету. 2021. № 6. C. 249-254.
Електронне посилання
Автори
  • Терент'єва Наталія Валеріївна; Terentieva Nataliia ;
  • ; Павельчук Єлізаветта ;
Назва журналу (збірника)ВІСНИК Хмельницького національного університету
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2021
Том
Номер (випуск)6
Номери сторінок249-254
Кількість друкованих аркушів0.10
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,