Менеджмент технологій формування конкурентних переваг імпортної продукції продуктового ритейлу

Назва статтіМенеджмент технологій формування конкурентних переваг імпортної продукції продуктового ритейлу
ПосиланняГоловань О. О., Олійник О. М., Сербіненко Н. В. Менеджмент технологій формування конкурентних переваг імпортної продукції продуктового ритейлу. Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В. В. Докучаєва. Серія економічні науки. 2019. Т. 2. № 4. C. 164-174. URL: https://visen.knau.kharkov.ua/201942_16.html.
Електронне посиланняhttps://visen.knau.kharkov.ua/201942_16.html
Автори
  • Олійник Олександр Миколайович; Oliynyk Oleksandr ;
  • Головань Ольга Олексіївна; Holovan Olha ;
  • Сербіненко Наталія Вікторівна; ;
Назва журналу (збірника)Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В. В. Докучаєва. Серія економічні науки
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2019
Том2
Номер (випуск)4
Номери сторінок164-174
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,