Суб’єкти реалізації стратегії державного брендингу в Німеччині.

Назва статтіСуб’єкти реалізації стратегії державного брендингу в Німеччині.
ПосиланняХорішко Л. Суб’єкти реалізації стратегії державного брендингу в Німеччині. Politicus. 2021. № № 6. C. с. 79-82. URL: http://dspace.pdpu.edu.ua/bitstream/123456789/14727/1/Khorishko.pdf.
Електронне посиланняhttp://dspace.pdpu.edu.ua/bitstream/123456789/14727/1/Khorishko.pdf
Автори
  • Хорішко Лілія Сергіївна; Khorishko Liliia ;
Назва журналу (збірника)Politicus
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2021
Том
Номер (випуск)№ 6
Номери сторінокс. 79-82
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,