Public diplomacy as a tool for the formation of the political brand of Germany.

Назва статтіPublic diplomacy as a tool for the formation of the political brand of Germany.
ПосиланняХорішко Л., Ковпак В. А. Public diplomacy as a tool for the formation of the political brand of Germany. Reality of Politics Estimates – Comments – Forecasts. Quarterly. . 2021. Т. -. № No. (3)17. C. S. 74–87 . URL: https://czasopisma.marszalek.com.pl/images/pliki/rop/17/rop1704.pdf.
Електронне посиланняhttps://czasopisma.marszalek.com.pl/images/pliki/rop/17/rop1704.pdf
Автори
  • Хорішко Лілія Сергіївна; Khorishko Liliia ;
  • Ковпак Вікторія Анатоліївна; Kovpak Viktoriia ;
Назва журналу (збірника)Reality of Politics Estimates – Comments – Forecasts. Quarterly.
Статус журнала (збірника)Закордонний
Рік видання2021
Том-
Номер (випуск)No. (3)17
Номери сторінокS. 74–87
Кількість друкованих аркушів0.60
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,