Спеціальні PR-події у формуванні бренду ЄС

Назва публікаціїСпеціальні PR-події у формуванні бренду ЄС
ПосиланняХорішко Л. Спеціальні PR-події у формуванні бренду ЄС. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Соціальні комунікації: стратегічні взаємодія та взаємовплив Запоріжжя: ЗНУ, 2021. C. С. 174-178. URL: -.
Електронне посилання-
Автори
  • Хорішко Лілія Сергіївна; Khorishko Liliia ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїМатеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Соціальні комунікації: стратегічні взаємодія та взаємовплив
Рівень конференціїВсеукраїнська
Рік публікації2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінокС. 174-178
Кількість друкованих аркушів0.10
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська