ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ

Назва публікаціїВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
ПосиланняПилипенко Я. С. ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. Матеріали IV Конгресу Соціологічної асоціації України «Трансформація соціальних інститутів в інформаційному суспільстві» Запоріжжя: САУ, 2021. C. 213-214. URL: https://sau.in.ua/app/uploads/2021/12/tezy-iv-kongresu-sau.pdf.
Електронне посиланняhttps://sau.in.ua/app/uploads/2021/12/tezy-iv-kongresu-sau.pdf
Автори
  • Пилипенко Яна Сергіївна; Pylypenko Yana ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїМатеріали IV Конгресу Соціологічної асоціації України «Трансформація соціальних інститутів в інформаційному суспільстві»
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок213-214
Кількість друкованих аркушів0.10
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська