Особливості управління сучасним підприємством на засадах інноваційного маркетингу

Назва публікаціїОсобливості управління сучасним підприємством на засадах інноваційного маркетингу
ПосиланняЩебликіна І., Щебликіна З. Особливості управління сучасним підприємством на засадах інноваційного маркетингу. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки Луцьк: ЛНТУ, 2021. C. с. 407-411.
Електронне посилання
Автори
  • Щебликіна Інна Олександрівна; Scheblykina Inna ;
  • Щебликіна Зоя Вікторівна; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїАктуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінокс. 407-411
Кількість друкованих аркушів0.10
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняУкраїнська