Оцінювання впливу масової поведінки контрагентів і споживачів на репутацію підприємства

Назва публікаціїОцінювання впливу масової поведінки контрагентів і споживачів на репутацію підприємства
ПосиланняХорошун В. В. Оцінювання впливу масової поведінки контрагентів і споживачів на репутацію підприємства. Інноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних відносинах: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції Дніпро: Університет митної справи та фінансів, 2021. C. 378-382. URL: https://drive.google.com/file/d/1t5AjMhYEPKn4UKlEjAbet2wfey3h4-4U/view.
Електронне посиланняhttps://drive.google.com/file/d/1t5AjMhYEPKn4UKlEjAbet2wfey3h4-4U/view
Автори
  • Хорошун Вікторія Василівна; Khoroshun Viktoriya ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїІнноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних відносинах: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок378-382
Кількість друкованих аркушів0.22
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська