Соціальна поведінка споживачів у концепцїї миру та ненасильства

Назва публікаціїСоціальна поведінка споживачів у концепцїї миру та ненасильства
ПосиланняМатковська О. . Соціальна поведінка споживачів у концепцїї миру та ненасильства. Соціальні технології подолання соціальної травми в процесі миротворення: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених Запоріжжя: КСК-Альянс, 2021. C. 82-85.
Електронне посилання
Автори
  • Матковська Олена ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїСоціальні технології подолання соціальної травми в процесі миротворення: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок82-85
Кількість друкованих аркушів3
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська