Соціокультурні чинники формування мирної масової поведінки споживача

Назва публікаціїСоціокультурні чинники формування мирної масової поведінки споживача
ПосиланняБублєєв В. С. Соціокультурні чинники формування мирної масової поведінки споживача. Соціальні технології подолання соціальної травми в процесі миротворення: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених Запоріжжя: КСК-Альянс, 2021. C. 76-80.
Електронне посилання
Автори
  • Бублєєв Володимир Сергійович; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїСоціальні технології подолання соціальної травми в процесі миротворення: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок76-80
Кількість друкованих аркушів4
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська