Послідовність бренду, як основна складова маркетингової стратегії на міжнародному ринку

Назва публікаціїПослідовність бренду, як основна складова маркетингової стратегії на міжнародному ринку
ПосиланняЛабенська Ю. Послідовність бренду, як основна складова маркетингової стратегії на міжнародному ринку. Актуальні питання розвитку сучасної науки та освіти (частина І): матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції м. Львів, 16-17 січня 2021 року. – Львів : Львів: Львівський науковий форум, 2021. C. с.16-18.
Електронне посилання
Автори
  • ; Лабенська Ю. ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїАктуальні питання розвитку сучасної науки та освіти (частина І): матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції м. Львів, 16-17 січня 2021 року. – Львів :
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінокс.16-18
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняУкраїнська