Стилістична організація рекламного дискурсу на синтаксичному рівні.

Назва публікаціїСтилістична організація рекламного дискурсу на синтаксичному рівні.
ПосиланняМакєдонова О. . Стилістична організація рекламного дискурсу на синтаксичному рівні. ХIІІ Міжнародної наукової конференції “Іноземна філологія у ХХІ столітті” м Запоріжжя, обл. Запорізька: ЗНУ, 2021. C. 40-42.
Електронне посилання
Автори
  • Макєдонова Ольга ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїХIІІ Міжнародної наукової конференції “Іноземна філологія у ХХІ столітті”
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок40-42
Кількість друкованих аркушів0.15
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська