Реклама як соціокультурний і лінгвальний феномен

Назва публікаціїРеклама як соціокультурний і лінгвальний феномен
ПосиланняМакєдонова О. . Реклама як соціокультурний і лінгвальний феномен. Тези доповідей ІІІ міжнародної науково-практичної конференції «Філософія мови та нові терденціі в перекладознавстві та лінгвістиці». Київ: Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова: Київ, 2021. C. 138-143.
Електронне посилання
Автори
  • Макєдонова Ольга ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїТези доповідей ІІІ міжнародної науково-практичної конференції «Філософія мови та нові терденціі в перекладознавстві та лінгвістиці».
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок138-143
Кількість друкованих аркушів0.15
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська