ІНСТРУМЕНТАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАТЕГІЙ МАРКЕТИНГУ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ НА ЛОКАЛЬНИХ РИНКАХ

Назва частиниІНСТРУМЕНТАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАТЕГІЙ МАРКЕТИНГУ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ НА ЛОКАЛЬНИХ РИНКАХ
ПосиланняГоловань О. О. ІНСТРУМЕНТАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАТЕГІЙ МАРКЕТИНГУ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ НА ЛОКАЛЬНИХ РИНКАХ. В кн.: Актуальні проблеми теорії та практики менеджменту зовнішньоекономічної діяльності : колективна монографія / за загальною редакцією Д.Т. Бікулова, О.М. Олійника. / За загальною редакцією Бікулов Д. Т., Олійник О. М. Запоріжжя: ЗНУ. 2021 C. 99-135. URL: -.
Електронне посилання-
Автори частини
  • Головань Ольга Олексіївна; ;
Назва книги (монографії)Актуальні проблеми теорії та практики менеджменту зовнішньоекономічної діяльності : колективна монографія / за загальною редакцією Д.Т. Бікулова, О.М. Олійника.
Автори книги (монографії)
ISBN
Назва видавництваЗНУ
Місто видавництваЗапоріжжя
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2021
Сторінки99-135
Кількість друкованих аркушів36
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцієюБікулов Д. Т. Олійник О. М.