Formation and promotion of quality and competitive tourist product in conditions of coronocrisis

Назва статтіFormation and promotion of quality and competitive tourist product in conditions of coronocrisis
ПосиланняШишкін В. О., Полусмяк Ю. І., Веретенін І. Formation and promotion of quality and competitive tourist product in conditions of coronocrisis. Management and entrepreneurship: trends of development. 2021. № 3(17). C. 43-54. URL: https://doi.org/10.26661/2522-1566/2021-3/17-04.
Електронне посиланняhttps://doi.org/10.26661/2522-1566/2021-3/17-04
Автори
  • Шишкін Віктор Олександрович; Shyshkin Viktor ;
  • Полусмяк Юлія Ігорівна; Polusmyak Yuliya ;
  • ; Веретенін Ігор ;
Назва журналу (збірника)Management and entrepreneurship: trends of development
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2021
Том
Номер (випуск)3(17)
Номери сторінок43-54
Кількість друкованих аркушів0.90
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,