Тренінгові програми з методології як форма підвищення дослідницьких компетентностей викладачів факультету журналістики

Назва статтіТренінгові програми з методології як форма підвищення дослідницьких компетентностей викладачів факультету журналістики
ПосиланняЛюбченко Ю. В., Сіріньок-Долгарьова К. Г. Тренінгові програми з методології як форма підвищення дослідницьких компетентностей викладачів факультету журналістики. Держава та регіони. Сер. Соціальні комунікації. 2017. № №4. C. с. 132–136.
Електронне посилання
Автори
  • Сіріньок-Долгарьова Катерина Григорівна; Sirinyok-Dolgaryova Katerina ;
  • Любченко Юлія Валеріївна; Liubchenko Yuliia ;
Назва журналу (збірника)Держава та регіони. Сер. Соціальні комунікації
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2017
Том
Номер (випуск)№4
Номери сторінокс. 132–136
Кількість друкованих аркушів0.40
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,