Рекламні стратегії як інструмент інформаційної політики світових брендів фешн-індустрії.

Назва частиниРекламні стратегії як інструмент інформаційної політики світових брендів фешн-індустрії.
ПосиланняДоценко К. О., Іванець Т. О., Пилявська Д. Рекламні стратегії як інструмент інформаційної політики світових брендів фешн-індустрії. В кн.: Бренд-менеджмент: вимір глобальний, вимір локальний / За загальною редакцією Ромат Є. В. Київ: Студцентр. 2021 C. 167-188. URL: https://scientific-rating.znu.edu.ua/index.php?r=publication%2Fcreate&id=5.
Електронне посиланняhttps://scientific-rating.znu.edu.ua/index.php?r=publication%2Fcreate&id=5
Автори частини
  • Іванець Тетяна Олександрівна; Ivanets Tatyana ;
  • Доценко Катерина Олексіївна; Dotsenko Kateryna ;
  • ; Пилявська Даря ;
Назва книги (монографії)Бренд-менеджмент: вимір глобальний, вимір локальний
Автори книги (монографії)
ISBN978-966-7530-58-7
Назва видавництваСтудцентр
Місто видавництваКиїв
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2021
Сторінки167-188
Кількість друкованих аркушів6
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцієюРомат Є. В.