Бренд- і RR-менеджмент підприємств туристичного та готельно-ресторанного бізнесу: теоретичні аспекти

Назва статтіБренд- і RR-менеджмент підприємств туристичного та готельно-ресторанного бізнесу: теоретичні аспекти
ПосиланняСидорук А. В., Маковецька Н. В., Бортников Є. Г. Бренд- і RR-менеджмент підприємств туристичного та готельно-ресторанного бізнесу: теоретичні аспекти. Збірник наукових праць «Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України». 2021. Т. 3. № 149. C. 16-19. URL: https://ird.gov.ua/sep/sep00/sep20213(149)_u.php.
Електронне посиланняhttps://ird.gov.ua/sep/sep00/sep20213(149)_u.php
Автори
  • Борозенко Анна Вікторівна; Sydoruk Anna ;
  • Маковецька Наталія Валеріївна; Makovetska Natalia ;
  • Бортников Євгеній Геннадійович; Bortnikov Eugeny ;
Назва журналу (збірника)Збірник наукових праць «Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України»
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2021
Том3
Номер (випуск)149
Номери сторінок16-19
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,