Управління якістю як фактор підвищення ефективності туристичних і ресторанних послуг

Назва статтіУправління якістю як фактор підвищення ефективності туристичних і ресторанних послуг
ПосиланняСидорук А. В., Чуєва І. О., Дрозд Д. М. Управління якістю як фактор підвищення ефективності туристичних і ресторанних послуг. Економіка та суспільство. 2021. Т. -. № 29. C. -. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/582.
Електронне посиланняhttps://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/582
Автори
  • Сидорук Анна Вікторівна; Sydoruk Anna ;
  • Чуєва Інна Олександрівна; Chuieva Inna ;
  • Дрозд Дар'я Михайлівна; ;
Назва журналу (збірника)Економіка та суспільство
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2021
Том-
Номер (випуск)29
Номери сторінок-
Кількість друкованих аркушів5
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,