Паблік рилейшинз у системі піар менеджменту як частина інформативної реклами галузі туризму та гостинності

Назва статтіПаблік рилейшинз у системі піар менеджменту як частина інформативної реклами галузі туризму та гостинності
ПосиланняСидорук А. В., Маковецька Н. В., Люта Д. А. Паблік рилейшинз у системі піар менеджменту як частина інформативної реклами галузі туризму та гостинності. Електронний журнал «Економіка та суспільство». 2021. Т. -. № 30. C. -. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/600.
Електронне посиланняhttps://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/600
Автори
  • Сидорук Анна Вікторівна; Sydoruk Anna ;
  • Маковецька Наталія Валеріївна; Makovetska Natalia ;
  • Люта Дарина Анатоліївна; Liuta Daryna ;
Назва журналу (збірника)Електронний журнал «Економіка та суспільство»
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2021
Том-
Номер (випуск)30
Номери сторінок-
Кількість друкованих аркушів5
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,