СТВОРЕННЯ БРЕНДУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ РЕГІОНУ

Назва статтіСТВОРЕННЯ БРЕНДУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ РЕГІОНУ
ПосиланняСидорук А. В., Шугай Я. М., Остапенко Л. В. СТВОРЕННЯ БРЕНДУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ РЕГІОНУ. Електронний журнал «Економіка та суспільство». 2021. Т. -. № 28. C. -. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/issue/view/28.
Електронне посиланняhttps://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/issue/view/28
Автори
  • Сидорук Анна Вікторівна; Sydoruk Anna ;
  • Шугай Яна Миколаївна; ;
  • Остапенко Людмила Вікторівна; ;
Назва журналу (збірника)Електронний журнал «Економіка та суспільство»
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2021
Том-
Номер (випуск)28
Номери сторінок-
Кількість друкованих аркушів5
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,