АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ СТРАТЕГІЇ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ.

Назва публікаціїАНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ СТРАТЕГІЇ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ.
ПосиланняТерент'єва Н. В. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ СТРАТЕГІЇ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ. Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми та перспективи впровадження Европейського досвіду диверсифікації сільського туризму в Україні на засадах креативності та збалансованості» » м.Запоріжжя м.Запоріжжя: ЗНУ, 2021. № 1 C. 112-113. URL: не має.
Електронне посиланняне має
Автори
  • Терент'єва Наталія Валеріївна; Terentieva Nataliia ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїМатеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми та перспективи впровадження Европейського досвіду диверсифікації сільського туризму в Україні на засадах креативності та збалансованості» » м.Запоріжжя
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2021
Том
Номер (випуск)1
Номери сторінок112-113
Кількість друкованих аркушів0.02
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська