THE USING OF MODERN MARKETING TOOLS IN THE CONTEXT OF SOCIAL RESPONSIBILITY OF BUSINESS

Назва статтіTHE USING OF MODERN MARKETING TOOLS IN THE CONTEXT OF SOCIAL RESPONSIBILITY OF BUSINESS
ПосиланняTerentieva N. ., Kulinich T. . THE USING OF MODERN MARKETING TOOLS IN THE CONTEXT OF SOCIAL RESPONSIBILITY OF BUSINESS. Three Seas Economic Journal. 2021. Т. current Issue Vol. 2. № 3. C. 45-53. URL: http://www.baltijapublishing.lv/index.php/threeseas/article/view/1243.
Електронне посиланняhttp://www.baltijapublishing.lv/index.php/threeseas/article/view/1243
Автори
  • Terentieva Nataliia ; ;
  • Kulinich Tetiana ; ;
Назва журналу (збірника)Three Seas Economic Journal
Статус журнала (збірника)Закордонний
Рік видання2021
Томcurrent Issue Vol. 2
Номер (випуск)3
Номери сторінок45-53
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,