Маркетингові дослідні методики як інструмент формування фахової компетентності студентів-політологів

Назва публікаціїМаркетингові дослідні методики як інструмент формування фахової компетентності студентів-політологів
ПосиланняГорло Н. В. Маркетингові дослідні методики як інструмент формування фахової компетентності студентів-політологів. Scientific and pedagogic internship "Pedagogical technique and competence of teachers in the field of historical, political, philosophical and sociological sciences" Venice: Baltija Publishing, 2021. C. 29-31.
Електронне посилання
Автори
  • Горло Наталя Віталіївна; Horlo Natalia ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїScientific and pedagogic internship "Pedagogical technique and competence of teachers in the field of historical, political, philosophical and sociological sciences"
Рівень конференціїМіжнародна (закордонна)
Рік публікації2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок29-31
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська