Ціннісно-орієнтовний підхід у навчанні зарубіжної літератури: виклики сучасності, методологія, досвід впровадження (на матеріалі тематичного модулю «Аксіологічні конструкти Просвітництва й Романтизму: антагонізм суспільного й індивідуального» (в межах кур

Назва публікаціїЦіннісно-орієнтовний підхід у навчанні зарубіжної літератури: виклики сучасності, методологія, досвід впровадження (на матеріалі тематичного модулю «Аксіологічні конструкти Просвітництва й Романтизму: антагонізм суспільного й індивідуального» (в межах кур
ПосиланняНіколова О. Ціннісно-орієнтовний підхід у навчанні зарубіжної літератури: виклики сучасності, методологія, досвід впровадження (на матеріалі тематичного модулю «Аксіологічні конструкти Просвітництва й Романтизму: антагонізм суспільного й індивідуального» (в межах кур. Європейські цінності в українській освіті: виклики та перспективи: збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя, 28-29 травня 2021 року). Запоріжжя : Видавничий будинок "Гельветика", 2021. C. 158-171.
Електронне посилання
Автори
  • ; НІКОЛОВА ОЛЕКСАНДРА ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЄвропейські цінності в українській освіті: виклики та перспективи: збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя, 28-29 травня 2021 року).
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок158-171
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська